طرح یا برنامه بازاریابی (Marketing Plan) یک برنامه کامل برای دستیابی به اهداف بازاریابی، که شامل اهداف بلند مدت و میان مدت، نحوه پیاده سازی و اجرای اس...
بیشتر بخوانید 0طبق گزارش دیده بان کارآفرینی جهان در ایران، در سال ۱۳۹۴ بیش از ۲ میلیون کارآفرین و تیم راهانداز به صورت فعال در کشور با ایدهای مشخص، درگیر بودهاند...
بیشتر بخوانید 0امکان سنجی تجزیه و تحلیلی عمیق، بیطرف و هدفمند است که تمامی شرایط مربوط به پروژه نظیر ملاحظات اقتصادی، فنی، حقوقی و برنامه ریزی را با تأکید بر سه بعد...
بیشتر بخوانید 0استراتژی توسعه بازار استراتژی توسعه بازار یک برنامه استراتژیک است که به منظور کمک به شرکت ها جهت معرفی و انتقال محصولات جدید به بازار، افزایش سهم موجو...
بیشتر بخوانید 0